نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم خودشناسی اظهار داشت: اگر خودمان را بشناسیم و پیدا کنیم دست از غیر خدا بر می‌داریم.

بی‌اعتنایی امام راحل (ره) به مستکبران عالم از تربیت الهی نشأت گرفته بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز خود شناسی کلید عدم اتکا به غیر استعبادی ـ سیاسی این هفته با دعوت همگان به عدل اهلی و رعایت تقوی اظهار داشت: دین اسلام برای احتیاجات مردم نازل شده و برای سعادت آن برنامه‌ریزی کرده و او را به این سعادت دعوت کرده است. اگر خودمان را بشناسیم و پیدا کنیم دست از غیر خدا بر می‌داریم.


نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) یک موحد واقعی بود و به احدی اعتنا نکرد؛ بی‌اعتنایی امام راحل (ره) به مستکبران عالم از تربیت الهی نشأت گرفته بود و همین عامل، سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی بیان داشت: اساتید نقش مهمی در تربیت نسل جوان دارند چرا که فکر و ذهن آن‌ها در دست اساتید و معلمان استمسئولیت بزرگی بر روی دوش اساتید و معلمان است چرا که امانت خداوند نزد آن‌ها است از دانشگاه ما باید بچه‌های مسلمان بیرون بیاید.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با محکوم کردن اقدام اخیر عربستان در اعدام کردن ۳۷ نفر افزود: دنیا و تمام آزادی خواهان این اقدام را محکوم کردند، ولی می‌بینیم دولت‌های مدعی حقوق بشر در این باره سکوت کردند.

در ادامه نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز غبارروبی مساجد که در بیستم شعبان برگزار می‌شود، نیز اظهار داشت: مسجد یعنی دانشگاه، مسجد یعنی محل درک و بینش از این رو مساجد باید محل تربیت و پرورش باشند، به همه توصیه می‌کنم که مساجد را رونق بدهند، چرا که مسجد سنگر است و جامعه اسلامی را از بلایا و خطرات مصون نگه می‌دارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با کارگران، خاطرنشان کرد: «ما هر مقدار که بخواهیم و لازم بدانیم نفت صادر می‌کنیم» این سخن همان تربیت توحیدی است و اگر جامعه خود را به تربیت توحیدی واکسینه کند قطعا پیروزی نتیجه می‌شود.

 انتهای  پیام/ز

مسجد سنگر است و جامعه اسلامی را از بلایا و خطرات مصون نگه می‌دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.