امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: مدیران باید با جهاد و مدیریت درست رفاه اولیه و اساسی مردم را تامین کنند.

مدیران مسئول تامین رفاه اولیه و اساسی مردم هستندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت‌الاسلام محمد حجتی امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه برنامه اسلام برای آزادی‌خواهی جوامع بشری است، گفت: در طول تاریخ انبیاء و زندگی اهل بیت پیامبرمکرم اسلام، مکرر مساله استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم دیده شده است و در حال حاضر نیز در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم، از آن رو هر حکومتی که علم مبارزه با اساس ظلم و استکبار را برافراشته است مورد تحریم‌ها و تهاجم سلطه‌گران قرار گرفته است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با اشاره به مدیریت داخلی در کشور بیان کرد: قطعا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، اما مدیران می‌توانند با جهاد و مدیریت درست رفاه اولیه و اساسی مردم را تامین کنند.

حجتی با اشاره به وضعیت امکاناتی که دولت برای جامعه فراهم می‌کند، عنوان کرد: قطعا امکاناتی از سوی دولت به سمت جامعه روانه می‌شود، اما آیا این امکانات به مردم مستضعف می‌رسد؟! متاسفانه در سطوح مدیریتی کشور شاهدیم که این امکانات به جای آنکه به مردم کف بازار برسد، به دست مفسدین اقتصادی می‌افتد و هیچ حد و مرزی را نیز برای چپاول آن قائل نیستند.

وی همچنین در خصوص ایام مبارک ماه رجب و همچنین ایام نوروز عنوان داشت: اعیاد پیش رو و علی الخصوص عید نوروز را باید همچون اجدادمان، ایام دستگیری از مستضعفین قرار دهیم چرا که پیغمبر اکرم (ص) عید نوروز ایرانیان را به همین ویژگی خاص مورد تکریم قرار داده و آن را مبارک شمرده است.

 انتهای  پیام/ز

برنامه اسلام برای آزادی‌خواهی جوامع بشری است

برچسب ها: نماز جمعه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.