امام جمعه کرمانشاه همه سعی کنیم در آستانه ایام نوروز فقرا را دریابیم و به اندازه توان به آنان کمک کنیم.

سعی کنیم در آستانه ایام نوروز فقرا را دریابیم/امکانات و فرصت‌های کشور باید برای همه عادلانه باشدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه دهم اسفند شهر کرمانشاه  با اشاره به کلیدواژه اقتصاد مستقل در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: توزیع امکانات و فرصت‌های کشور باید برای همه اقشار جامعه عادلانه باشد نباید اینگونه باشد که برخی افراد یا اقشار جامعه سهم بیشتری از بیت‌المال و امکانات داشته باشند.

وی  اظهار کرد: مفهوم اقتصاد مستقل این است که باید روی پای خودمان بایستیم و از تولید انبوه و با کیفیت داخلی حمایت کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رئیس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بشار اسد هشت سال در مقابل گروه‌های تکفیری از ۷۰ کشور جهان استقامت کرد و به همین دلیل رهبر انقلاب او را قهرمان جهان عرب لقب داد.

امام جمعه کرمانشاه در همین زمینه به مشکلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان اشاره و تاکید کرد: همه ما موظف هستیم که ازدواج جوانان را آسان کنیم و در این زمینه بکوشیم.

الله علما افزود: رهبر همواره به تحکیم بنیاد خانواده ها تاکید دارند و همانطور که بارها فرموده اند امروز این رسانه‌ها، گوشیها، اینترنت، ماهواره غوغا می کنند و باید مردم را آگاه به این امور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: همانگونه که رهبر انقلاب بارها به تاخیر در ازدواج ها هشدار دادند، باید جوانان را به ازدواج و فرزند آوری تشویق کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به ایام اسفند ماه بیان کرد: روز ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد حضرت امام (ره) است و انتخاب این روز در سال‌های ابتدای انقلاب به معنی توجه خاص امام خمینی (ره) به ضعفا است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه به هفته احسان و نیکوکاری هم اشاره و تاکید کرد: همه سعی کنیم در آستانه ایام نوروز فقرا را دریابیم و به اندازه توان به آنان کمک کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت هفته درختکاری بر اهمیت حفظ و توسعه منابع طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ز


رهبر انقلاب بارها به تاخیر در ازدواج ها هشدار دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.