نخستین جشنواره دو و چند قلو‌های مقطع ابتدایی با شرکت ۱۴۵ دانش آموز در فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدباقر سلیمان زاده دبیر اجرایی این جشنواره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، گذراندن یک روز شاد برای دو قلو و چند قلو‌ها در کنار یکدیگر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر جشنواره مخصوص دو قلوها و چند قلو‌ها در ۱۰ مرکز استان کشور برگزار شده، اما فسا نخستین شهرستان برگزار کننده این برنامه است.

سلیمان زاده تصریح کرد: در این برنامه فائزه و فوزیه آبادی نیز از مدرسان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا به عنوان یکی از دوقلو‌های موفق این شهرستان و الگویی برای دوقلو‌های مقطع ابتدایی حاضر در این جشنواره معرفی شدند.

دبیر اجرایی این جشنواره ادامه داد: مدارس دولتی و غیر دولتی برای ثبت نام فرزندان خانواده‌هایی که دو قلو یا چند قلو دارند تخفیف ۵۰ درصدی قائل شوند، و برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، عضویت دانش آموزان دو قلو یا چند قلو‌ها در کتابخانه‌ها رایگان است.

سلیمان زاده اضافه کرد: در فضای مجازی با ایجاد شبکه‌ای  مسائل تربیتی دوقلو‌ها و چندقلو‌ها بررسی شده و  روزی ویژه برای پیاده‌روی دوقلو‌های ابتدایی تعیین و فیلم‌هایی برای این افراد و خانواده‌هایشان به نمایش گذاشته می شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ت

برگزاری جشنواره دوقلوها و چند قلو‌ها در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار