مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریکی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم در پیامی این ایام ارزشمند را به معلمان شریف استان کرمانشاه تبریک گفت.

وی گفت : امسال در حالی به استقبال گرامیداشت یاد معلم شهید: «استاد مرتضی مطهری» و بزرگداشت مقام معلم می‌رویم که روز‌های بهشتی اردیبهشت با شمیم دل انگیز ماه مبارک شعبان همراه و همگام شده است. خوشحالم در چنین روز‌هایی به عنوان خادم تان، فرصت عرض صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به حضور همه شما معلمان فرزانه‌ی این دیار سربلند دارم.

یزدان پناه افزود : نیک می‌دانیم که کرمانشاه علی‌رغم تلاش مدیران خدومش، هنوز زخم‌های زلزله را در جان خود به یادگار حفظ کرده و پس از آن مشکلات محدودی را در حادثه‌ی سیل به خود دیده است. اما با درایت و امید از این دو اتفاق ناخوشایند، با سرافرازی عبور کرده است.

وی افزود : در این میان نقش ماندگار شما فرهنگیان کرمانشاهی در یاری رساندن به مردم آسیب دیده بر هیچ کسی پوشیده نیست. شما بزرگمردانی که عزت، آبرومندی و شأن‌تان را در ناملایمات زمانه حفظ کرده و با صبوری و خستگی ناپذیری برای آینده سازان این دیار تاریخی در تلاش هستید.

یزدان پناه گفت : شمایانی که امروز رهبر فرزانه‌ی انقلاب نیز با درک همه شرایط، این چنین به مشکلات تان اشاره دارد که: معلمان محترم، شریف و آبرودار هستند و عزت نفس آنان در مسئله معیشت باید محفوظ بماند .

 

 

انتهای پیام/د

تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت هفته معلم

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.