استاندار کرمانشاه گفت:اگر خواهان یک آینده  روشن برای کشور هستیم باید به جامعه معلمان توجه ویژه داشته باشیم بی گمان توسعه و پیشرفت کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش است.

توسعه و پیشرفت کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه غروب یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت:مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ایام نوروز یک میزبانی بسیار خوب و خلاقانه از مهمانان نوروزی داشت که مورد تقدیر وزارت خانه هم قرار گرفت.

وی بیان کرد:در جریان وقوع سیلاب ها، ثابت شد با پیشگیری و برنامه ریزی مناسب می‌توان از وقوع بسیاری از خسارات جلوگیری کرد.

بازوند افزود:کشورهای توسعه یافته با برنامه ریزی و پیش بینی های مناسب، به وضعیتی رسیده اند که با سیل و زلزله زندگی می کنند. در کشور ما هم لازم است در این مورد پیشگیری های لازم را انجام بدهیم.


وی بیان کرد:در این رویداد اخیر، مدیریت سیل به مردم واگذار شد و نقش آفرین اصلی آن ها بودند آموزش و پرورش نیز از جمله دستگاه هایی بود که در جریان سیل اخیر عملکرد مناسبی داشت.

استاندار کرمانشاه گفت:در آستانه  فرارسیدن هفته معلم، یاد و خاطره ی شهید بزرگوار آیت اله مطهری را گرامی می داریم و این ایام را به معلمان زحمتکش صمیمانه تبریک می گویم.

وی بیان کرد: اگر خواهان یک آینده  روشن برای کشور هستیم باید به جامعه معلمان توجه ویژه داشته باشیم بی گمان توسعه و پیشرفت کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش است.

انتهای  پیام/ز

 

مدیریت سیل به مردم واگذار شد

برچسب ها: فرهنگیان ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.