حمله مرگبار گاو خشمگین به یک مرد ۷۴ ساله در مسابقات گاوبازی اسپانیا موجب مرگ دردناک او در خیابان شد.

آخرین لحظات زندگی مرد سالخورده پیش از حمله گاو! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله مرگبار یک گاو به یک تماشاگر در فستیوال گاوبازی اسپانیا را به تصویر می‌کشد. این مرد ۷۴ ساله که سرگرم تماشای مراسم گاوبازی "Toro Embolao of Vejer" در شهر "وجر دلافرانترا" واقع در استان کادیس بود ناگهان توسط این گاو ۵۲۰ کیلویی مورد حمله قرار گرفت.

در حالی که "خوان خوزه واروس" تلاش می‌کرد از یک دیوار کوتاه بالا رود و جان خود را نجات دهد موفق به این کار نشد و در مقابل دیوار مورد حمله گاو قرار گرفت. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو قربانی در حالی که پیراهن آبی بر تن دارد و در مقابل گاو ایستاده دیده می‌شود. خوان سپس تلاش می‌کند از دیوار کوتاهی که در مقابل او قرار دارد بالا رفته و جان خود را نجات دهد که با حمله غافلگیر گاو مواجه شد. این حیوان خشمگین با شاخ ضربات شدیدی را به بدن خوان وارد کرد و موجب جراجات شدید او شد. این حادثه در مقابل چشمان وحشت زده سایر تماشاگران رخ داد.

این در حالی بود که برای دقایقی گروه امداد و نجات قادر به دسترسی به این مرد نشدند و توانستند پس از فراری دادن گاو خود را به او برسانند. این مرد سالخورده که دچار سوراخ شدن ریه و شکستگی دنده و مهره کمر شده بود به بیمارستان منتقل شد؛ و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. اما چند ساعت بعد پزشکان مرگ این مرد سالخورده را در اثر جراحات شدید اعلام کردند.

همچنین دو تماشاگر دیگر که یکی از آن‌ها زن بود در این حادثه دچار جراحت سطحی شدند که توسط اورژانس پزشکی در محل حادثه مداوا شدند.

گفتنی است؛ در این فستیوال که از سال ۱۹۷۶ در این منطقه از اسپانیا و در بعد از ظهر روز عید پاک برگزار می‌شود دو گاو در خیابان رها می‌شود. در منطقه Pamplona که مرکز اصلی برگزاری این مراسم گاوبازی است از سال ۱۹۱۰ تاکنون ۱۵ نفر جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

حمله وحشتناک گاو خشمگین به مرد سالخورده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه گاوها همین جوری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
حساب سنش رو نكرده بوده و فك كرده هنوز جوونه و ميتونه از ديواره بپره بالا
آخرین اخبار