سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال گفت: امروز من و بازیکنانم اتفاق عجیبی را تجربه کردیم، اما می‌دانیم که زندگی ادامه دارد.

پس از بازماندن تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال کشورمان از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا کتایون خسرویار سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز تجربه خیلی عجیبی برای من و بازیکنانم بود و احساسات ما را برانگیخت. به هر حال نتیجه تیم ایران و ویتنام با هم برابر بود، اما متاسفانه کارت‌ها تعیین کردند کدام تیم به دور بعد صعود کند.

خسرویار: زندگی روز‌های خوب و بد دارد/ بازیکنان نباید رها شوند

او افزود: تعداد کارت‌های ما با ویتنامی‌ها برابر بود حتی آن‌ها کارت قرمز هم گرفتند، اما در تیم ایران، چون یک نفر بیشتر کارت گرفته بود همین باعث شد که ما با وجود چهار کارت زرد از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا باز بمانیم.

ملی پوشان نباید رها شوند

خسرویار ادامه داد: تمرکز ما باید رو به جلو باشد، لازم است به پیشرفت آینده بازیکنان فکر کنیم. ما در یک سال توانستیم یک تیم خوب و قوی را از بازیکنان باانگیزه تشکیل دهیم. تیم ملی جوانان باید راهش را ادامه دهد و ملی پوشان نباید رها شوند. بازی با لبنان را بردیم و جلوی کره جنوبی و ویتنام هم عملکرد خوبی داشتیم، اما این یک زندگی است و هم روز‌های خوب دارد و هم روز‌های بد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار