تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف فوتبالیست‌های فلسطینی می‌رود.

ایران – فلسطین / ورزشگاه الوکره – ساعت 18:30

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه ۱۷ فروردین ماه سال جاری تیم ملی فوتبال بانوان ایران ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ملی فلسطین می‌رود.

این بازی دومین دیدار دختران ایران در مسابقات دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میزبانی کشور قطر است.

ملی پوشان ایران در ورزشگاه الوکره قطر (سعود عبدالرحمن آل ثانی) در فاصله ۱۹ کیلومتری سوق واقف یکی از مراکز توریستی شهر دوحه بازی دوم خود را انجام می‌دهند. این ورزشگاه گنجایش ۱۲ هزار نفر را دارد.

دختران ایران در اولین بازی دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک مقابل فیلیپین در ورزشگاه حمد کبیر دوحه بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به فوتبالیست‌های فیلیپینی واگذار کردند.

بازی ایران و فیلیپین با حضور ۱۶ تماشاگر بزرگسال و ۷ کودک ایرانی برگزار شد و این باخت کار را برای دختران فوتبالیست ایران دشوار‌تر کرد.

تیم ملی بانوان ایران برای اولین صعودش به مسابقات المپیک محکوم است به عنوان سرگروه از گروهش صعود کند. با توجه به باخت اول ایران مقابل فیلیپین بازی امروز ملی پوشان مقابل فلسطین اهمیت به سزایی دارد.

دختران ایران اگر ۲ بازی باقی مانده مقابل فلسطین و چین تایپه را با اقتدار ببرند و از آن طرف هم فیلیپین به چین تایپه ببازد، رویای دیرینه دختران فوتبالیست ایرانی برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو برآورده می‌شود. ایران در حالی سرگروه گروه خود در این بازی‌ها می‌شود که ملی پوشان ما اختلاف گل نسبت به حریفانشان را در ۲ بازی باقی مانده افزایش دهند.

گفتنی است تنها تقابل این ۲ تیم در دور اول مقدماتی المپیک لندن در اسفند ۸۹ بوده است که دختران ایران با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

ایران در رنکینگ بین المللی ۴۵ پله بالاتر از فلسطین قرار دارد.

بازی ایران مقابل فلسطین امروز ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

باشگاه ناتینگهام فارست تولد فوتبالیست ایرانی را تبریک گفت +عکس

نوروزی:به پرسپولیس می روم

برانکو: شادی پس بردمان کامل نشد / کامیابی‌نیا به بازی مقابل الاهلی می‌رسد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار