تیم ملی فوتبال جوانان ایران به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر نسب به ویتنام از صعود به دور نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان ایران از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا باز ماند و نتوانست از گروه خود صعود کند. تیم‌های ویتنام و کره جنوبی ۲ تیم هم گروه ایران بودند که به مرحله بعد صعود کردند.

دختران فوتبالیست ایران از صعود به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باز ماندند

تیم ایران با یک پیروزی مقابل لبنان، یک تساوی در برابر ویتنام و یک شکست مقابل کره جنوبی به کار خود در دور دوم مقدماتی آسیا پایان داد.

تعداد کارت‌ها جای ایران با ویتنام را عوض کرد

در آخرین دیدار از مسابقات دور دوم مقدماتی آسیا تیم ویتنام به مصاف کره جنوبی رفت. اگر در این بازی کره ای‌ها می‌توانستند بدون خوردن گل ویتنام را شکست دهند آن وقت تیم ایران می‌توانست با تفاضل گل بیشتر نسبت به ویتنام به دور نهایی صعود کند، اما بازی کره و ویتنام با نتیجه ۲ بر یک به صعود کره ای‌ها به پایان رسید و تک گلی که ویتنام در این بازی زد باعث شد تا تعداد گل‌های زده اش در این دور از مسابقات با ایران برابر شود.

کارت بیشتر سبب ناکامی دختران ایران شد

تیم‌های ایران و ویتنام در دور دوم مقدماتی آسیا با یک پیروزی، یک تساوی، یک شکست, ۶ گل زده و چهار گل خورده شرایط یکسانی را داشتند. به همین دلیل تعداد کارت‌هایی را که بازیکنان این ۲ تیم در این دور از رقابت‌ها دریافت کرده بودند شمارش شد و تیم ایران به دلیل کارت‌های بیشتری که بازیکنانش نسبت به دختران ویتنام کسب کرده بود از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا بازماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار