تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی چهارشنبه هفته جاری، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند و تراکتور با ۴۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

جدال این ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و مهم محسوب می‌شود و به این دلیل شاگردان برانکو و لیکنز تلاش می‌کنند تا به برتری برسند. ۲ تیم در تاریخ بازی‌های لیگ برتر، ۲۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۹ برد سهم پرسپولیس، ۸ برد سهم تراکتورسازی و ۴ بازی هم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده  و سرخپوشان تلاش می‌کنند تا در تعداد برد ۲ رقمی شوند و از سویی دیگر نماینده تبریز امیدوارست تا همراه با پرسپولیس به عدد ۹ برسد.

البته برانکو برای این مسابقه محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی همراه با بودیمیر مصدوم هستند و وضعیت شایان مصلح مبهم است. از سویی دیگر لیکنز، مسعود شجاعی کاپیتان تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و استوکس نیز به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی‌رسد.

خبر خوش برای سرخپوشان این است که مصدومیت سیامک نعمتی به طور کامل برطرف شده و می‌تواند از ابتدا مقابل تراکتور بازی کند، اما محمد انصاری با توجه به مصدومیتش در ادامه لیگ هجدهم نمی‌تواند بازی کند.  

پرسپولیس شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود و اگر بخواهد در تهران جشن قهرمانی بگیرد باید در تبریز به برد برسد. دیدار شاگردان برانکو و لیکنز، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند


انتهای پیام/

وضعیت مصدومان و محرومان پرسپولیس و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار