با توجه به ساعت پرواز تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی فردا (چهارشنبه)، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند و تراکتور با ۴۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

برانکو برای این مسابقه محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی همراه با بودیمیر مصدوم هستند و وضعیت شایان مصلح مبهم است. از سویی دیگر لیکنز، مسعود شجاعی کاپیتان تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و استوکس نیز به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی‌رسد.

با توجه به ساعت پرواز تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز نمی‌رسد. سرخپوشان برای بازی با تراکتورسازی عصر امروز راهی تبریز خواهد شد، اما از آنجایی که نشست خبری قرار است ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شود، او نمی‌تواند پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.

خبر دیگر اینکه محرومیت شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس به پایان رسید و او به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا کنار سید جلال حسینی بازی کند. با این تغییر محسن ربیع خواه به نیمکت بازخواهد گشت.

دیدار شاگردان برانکو و لیکنز، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند

برانکو برای نقل و انتقالات به پرسپولیس لیست نداده است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار