سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار با سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی مقابل سپاهان اصفهان، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و ماریو بودیمیر، مهاجم کروات که به مرخصی رفته بود از امروز به جمع سرخپوشان اضافه شد.

ابتدا بازیکنان به گرم کردن و کار‌های بدنی در سالن پرداختند و سپس به زمین چمن آمدند و تمرین فوتبال تک‌ضرب و دو ضرب در نصف زمین را انجام دادند.

البته محمد انصاری، ماریو بودیمیر و بازیکنان جوان‌تر همچون حسین‌پور، طاهرخانی و دیگران، تمریناتی اختصاصی زیر نظر زلاتکو ایوانکوویچ داشتند.

حمله به دفاع از دیگر بخش‌های تمرین امروز بود و پس از آن، فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین با سه دروازه در برنامه قرار گرفت.

برانکو ایوانکوویچ در جریان تمرینات تاکتیکی و فوتبال‌های تمرینی، دستورات تاکتیکی خود برای بازی را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

در پایان، بازیکنان با دویدن و انجام حرکات کششی، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

دیدار شاگردان برانکو و لیکنز، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد که پرسپولیس برای این مسابقه محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی همراه با بودیمیر مصدوم هستند و وضعیت شایان مصلح مبهم است. از سویی دیگر لیکنز، مسعود شجاعی کاپیتان تیمش و آنتونی استوکس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.


بیشتر بخوانید: 

گزارش تمرین پرسپولیس/ حضور یار همیشگی و پسر برانکو

نعمتی به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسد

حضور هافبک سابق پرسپولیس در تمرینات سرخپوشان


انتهای پیام/

گزارش تمرین  روز دوشنبه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار