مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران به کشور گفت: این نهاد را از نماد‌های بارز انقلاب اسلامی می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین گفت: اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گرو ه‌های ترویستی از خباثت باطنی وی نشات گرفته است.

حجت الاسلام کاظم لو ضمن محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که طلاب حوزه علمیه خواهران به همراه کادر مدیریت آن در کنار سایر مردم در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد هستند و خود را یک پاسدار می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان در ادامه از سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان برای سخنرانی در جمع طلاب خواهران دعوت کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین هم در این دیدار، اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشات گرفته از دشمنی این فرد با اسلام و نماد‌های اسلامی دانست.

سردار شاهرخی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است و تمام برنامه‌های خود را با کمک مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: هر کسی که در راه اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت کند یک پاسدار است.

فرمانده سپاه استان در ادامه با اشاره به ستیز دشمنان با جامعه روحانیت گفت: مردم و پاسداران تربیت یافته منبرعلماء هستند و فطرت‌های پاک با روحانیت همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ک

دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان با فرمانده سپاه پاسداران قزوین

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار