میرلوحی با تاکید بر اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم به جایگاه شوراها توجه کنند، گفت: مدیریت یک پارچه شهری هنوز یک رویاست.

کاظمی/رئیس جمهور به جایگاه شوراها توجه کند/ مدیریت یک پارچه شهری هنوز یک رویاستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد میر لوحی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در نطق پیش از دستوری که در صد و سی‌هشتمین جلسه شورای شهر قرائت کرد، گفت: تا امروز ۱۲۰ هزار نفر از چهره‌های معتبر مردمی و دارای تحصیلات کارشناسی در شهر‌ها و روستا‌های کشور در حوزه شورا‌ها فعال شده‌اند و اگر شورا‌ها نبودند امروز مشکلات گسترده‌ای داشتیم.


بیشتر بخوانید؛ واکنش حناچی به بلیت ۱۰ هزار تومانی میرلوحی


وی با ابراز تأسف از اینکه هنوز مدیریت یک پارچه شهری عملی نشده، اظهار کرد: مدیریت یک پارچه شهری هنوز یک رویا و آرزو است و همچنان شاهد موازی کاری و هزینه‌های اضافی از بیت‌المال هستیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: شورا امروز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام برای کشور است و بی‌توجهی به نقش شورا‌ها سبب شده تا شاهد تبعات بنگاه‌داری در اقتصاد کشور باشیم.

میرلوحی با اشاره به یکی از بند‌های قانون شورا‌ها ادامه داد: نظارت بر حسن اداره و حفظ اموال و دارایی‌های شهرداری‌ها یکی از وظایف شورا‌ها است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صدا و سیما می‌تواند با همکاری شورای عالی استان‌ها در راستای ارتقای جایگاه شورا برنامه‌های مناسبی تهیه کند، همچنین از دولت، رئیس جمهور و وزارت کشور انتظار داریم به جایگاه شورا‌ها توجه نمایند.

انتهای پیام/

شورا امروز یک الزام برای کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار