حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: باید تصمیماتی که مبنای علمی ندارند ممنوع شوند.

باید تا ۱۴۰۴ مرجع علمی جهان شویم/ تصمیم بدون علم ممنوع شودبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فر امام جمعه تهران در همایش ملی خیرین مدرسه ساز با اشاره به اهمیت کار خیرین مدرسه ساز در رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت بیان کرد: اگر دین اسلام را دین دانش نامگذاری کنیم  درست است  زیرا پیشوایان این دین تجسم علم بودند.

وی ادامه داد: عبادت بستری برای افزایش معرفت و علم است و ما انسان‌ها برای رسیدن به دانش و معرفت آفریده شده‌ایم.

امام جمعه تهران با تاکید بر مدیریت مبتنی بر علم گفت:  حادثه سیل با علم   مدیریت شد؛  پیشینیان یک دهه پیش آینده کار را پیش بینی کرده‌ بودند؛  سال ۹۷کل آب وردی به سدها ۱۳ میلیارد متر مکعب بود و در سال ۹۸، این میزان به ۳۵ میلیارد متر مکعب رسید و  در خلال حادثه یک نفر جان نباخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فر ادامه داد: سدهای ساخته شده بعد از انقلاب امکان مدیریت ورود ۲۰ میلیارد مکعب آب را به استان فراهم کرد‌ه‌اند  و این تنها نمونه ای از مدیریت مبتنی بر علم است.

آموزش و پرورش بستر مناسبی برای تربیت انسان عالم است
 

وی ادامه داد: علم مرز ندارد و می توان با ارتقای علم کیفیت کار را افزایش داد، آموزش و پرورش بستر مناسبی برای تربیت انسان‌های  عالم است.

امام جمعه تهران با تاکید بر حفظ علم گفت: باید سعی کنیم که تا ۱۴۰۴ به مرجعیت علمی برسیم تا همگان  برای دسترسی به علم  از زبان فارسی  بهره گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی با تاکید بر مدیریت مبتنی بر علم گفت:  تصمیم بدون علم باید ممنوع شود و البته این موضوع  در قرآن هم  مورد توجه  قرار گرفته است.

وی  یادآوری کرد : امیدوارم آموزش و پرورش در  مسیر علمی گام بلندتری بردارد تا فرزندان تربیت شده با بالاترین گنجینه علمی در مسیر آقایی کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
معلم با بیست سال سابقه حقوقش از یه کارگر ساده تو خودروسازی کمتره اونی که سواد کمتری داره یا اصلا درس نخونده بعد معلم بعضا هشت سال درس تخصصی خوندن ولی حقوق یکیست تازه کمتره اونوقت کدوم انگیزه وکدوم دلخوشی واسه معلم ودانش اموز مونده که بتونه با رغبت وقدرت درس بده ودرس بخونه اقا دانش اموز وقتی حال معلمشو میبینه بیزار از درس خوندن میشه.
Germany
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
دوست عزیز این وضع فقط در خودرو و تولیدی مصداق داره
آخرین اخبار