رئیس پلیس فتا انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ علیه یکی از مدیران ادارات استان اقدام به مزاحمت، تهدید و هتک حیثیت کرده بود خبر داد.

مزاحمت و تهدید با انگیزه رقابت شغلی

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: یکی از مدیران ادارات استان به این پلیس مراجعه کرد و عنوان داشت شخصی از طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ اقدام به انتشار مطالبی کذب بر علیه وی کرده است که این امر منجربه هتک حیثیت او شده است.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه به عمل آمده از شاکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی‌ها و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع محترم قضایی دستگیر شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه خود را از این کار رقابت شغلی و انتقام‌جویی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با هشدار به افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند، اضافه کرد: پلیس فتا برابر قانون جرایم رایانه‌ای به شدت با چنین افرادی برخورد لازم را خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

انتهای پیام/ 

دستگیری فرد جرایم رایانه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.