رئیس پلیس فتا زنجان گفت: افراد سودجو با درج و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در سایت دیوار و شیپور و شبکه‌های اجتماعی،اقدام به کلاه برداری می کنند.

کلاهبرداری به بهانه استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتیبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ دوم محمد علی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان گفت: افراد زیادی در سطح جامعه جویای شغل هستند لذا افراد سودجو با سوء استفاده از این موضوع با درج تبلیغاتی کاذب در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌نمایند.

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: اخیر افراد سودجو با درج و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در سایت دیوار و شیپور و شبکه‌های اجتماعی، بعد از جلب نظر قربانیان مبالغی به عنوان هزینه ثبت نام از آن‌ها اخذ می‌نمایند و پاسخگوی تلفن همراه خودشان نمی‌شوند.

این مسئول ارشد انتظامی در ادامه گفت: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی تحت شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمندی شغلی اداره مربوطه صورت می‌گیرد و اغلب این سازمان‌ها از طریق فراخوان‌های عمومی و یا آگهی در سایت‌های خبری، نشریات و ... اقدام به جذب نیروی کاری مورد نیاز خود می‌کنند و نیازی به واسطه و دلال وپرداخت پول برای استخدام نیست.

وی افزود: همشهریان و کاربران در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی قبل واریز هرگونه وجه ضمن بررسی آدرس ومجوز شرکت استخدام کننده، حتما از صحت و سقم این مشاغل اطمینان حاصل نمایید.

سرهنگ آدینه لودرپایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن ۶- ۲۱۸۲۱۵۸۱-۰۲۴ گزارش نمایند.

انتهای پیام/ر

هشدار پلیس فتا به کاربران فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.