ساینا اتومات نهایتا بهعنوان مدل ۹۷ به بازار آمد و سایپا بهواسطه آن توانست نخستین خودرو (تقریبا!) ایرانی را با گیربکس اتومات بسازد. گیربکس این خودرو نسخه بهبودیافتهای است که ابتدا در سال ۲۰۰۷ با همکاری ZF آلمان تولید شده بود؛ این گیربکس از نوع CVT است، اما قابلیت تعویض دستی هم دارد.
مهمترین تغییر فنی در ساینا اتومات، استفاده از دریچه گاز برقی و تغییر سیستم برق خودروست و به همین دلیل انواع آپشنهای متداول بازار (مانند فرمان برقی، کروز، کیلس، مالتی مدیا و ...) حالا قابلیت نصب روی این خودرو را دارند. به لحاظ ظاهری نیز طرح جدید رینگها، حذف نوار مشکی ستون B، فرمان دیکات اسپرت (با دکمههای کنترلی) و صفحه کیلومتر جدید، از مهمترین تفاوتهای ساینا اتومات نسبت به ساینا دندهای است.
برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به
صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.
انتهای پیام/