معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: ۱۵۰ واحد مسکن با کمک گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده ساخته می‌شود.

ساخت مسکن برای مردم مناطق سیل زده مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: همزمان با اردیبهشت مقاومت با حضور ۴۲ گروه جهادی با نام شهدای مدافع حرم ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه وقوع سیل سبب تغییر برنامه اردیبهشت مقاومت در استان شده است، گفت: برای همدردی با سیل زدگان، برنامه اردیبهشت مقاومت در شهرستان سیمرغ با حضور ۴۲ گروه جهادی مزین با نام ۴۲ شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

سرهنگ مجیدی افزود: در این گروه جهادی، قشر‌های مختلف حضور و فعالیت دارند و به هر گروه پروژه‌هایی برای تکمیل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه اینکه دشمن ملت ایران را به اشکال مختلف امتحان کرد و هیچ گاه به نتیجه نرسیده است، گفت: دشمن به این نتیجه رسید که برای مقابله به تفکر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، گروه‌های تکفیری و داعش را ایجاد کردند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: مازندرانی‌ها همانند گذشته در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و تفکر شیعی حضور گسترده‌ای دارند و در دفاع از حرم شهدایی نیز تقدیم شده است.

وی گفت: تعداد گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ۷۰۰ گروه است و از ظرفیت گروه‌های جهادی برای کمک به مناطق سیل زده بهره گیری می‌شود.

لازم به ذکر است؛ همایش اردیهشت مقاومت ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ در شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

احداث ۱۵۰ واحد مسکن با کمک گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده مازندران

برچسب ها: مدافعان حرم ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.