شب وداع با پیکر مطهر شهید سید حسین آملی ساعت ۲۰ امشب در حسیینه عاشقان کربلا برگزار می‌شود.

علی زیبافر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: مراسم شب وداع با پیکر مطهر جانباز شهید حاج سید حسین آملی ساعت ۲۰ امشب جمعه ۳۰ فروردین ماه با سخنرانی صمدی آملی و مداحی آقای کافی در حسینیه عاشقان سپاه کربلا در ساری برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه پخش کلیپی از شهید سید حسین آملی از جمله برنامه‌های شب وداع استٰ افزود: مراسم تشییع پیکرمطهر این اسطوره اخلاق و پایمردی ساعت ۹ صبح فردا شنبه ۳۱ فروردین ماه از امامزاده یحیی ساری تا گلزار شهدای ملامجدالدین برگزار خواهد شد.
 
زیبافر از مردم ولایی شهرستان ساری و اقشار مختلف خواست با حضور در مراسم شب وداع و تشییع پیکر جانباز شهید حاج سید حسین آملی دین خود را نسبت به آرمان‌های شهدا ادا کنند.
 
جانباز سید حسین آملی متولد سال ۱۳۴۴ که سال ۶۲ در منطقه مریوان کردستان از ناحیه نخاع آسیب دیدهو دو پای وی بر اثر جراحت قطع شده بود، سحرگاه پنج شنبه بیست و نهم فروردین ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فیض عظیم شهادت نائل شد.
 
برادر وی سید مهدی املی نیز در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بود و همسرش نیز خواهر شهید موسی احمدی قاجاری با وجود شرایط جانبازی با وی ازدواج کرده است.
 
 
انتهای پیام/آ
 
 

برگزاری مراسم وداع  با شهید آملی

 
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.