امام‌جمعه شهر چوار گفت:کار جهادی و بی‌وقفه از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی کشور است.

کار جهادی راهبرد عزت‌آفرین تحقق اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام شهاب‌الدین میهن‌پرست،امام‌جمعه شهر چوار،در خطبه‌های نمازگفت:کار جهادی و بی‌وقفه از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی کشور است.

 

وی افزود:تغییر فرماندهی سپاه پاسداران در چهل‌سالگی عمر بابرکت این نهاد می‌تواند چهل سال دوم حیات این نهاد مقدس را بر اساس تجارب و سوابق ارزنده فرمانده جدیدش، منشأ تحولات پرثمر تحسین‌برانگیز و دشمن‌شکن باشد.  

میهن‌پرست گفت:  دشمن برای به‌زانو درآوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکزشده است، اما بداند این ملت هیچ‌گاه به‌زانو درنمی‌آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی‌های آمریکا را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

امام‌جمعه شهر چوار، اظها کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین روز از ۴۰ ساله نخست حیات پر خیروبرکت خویش شاهد خداحافظی یکی از فرماندهان دلاور و بسیجی پس از ده سال بود که جای خود را جانشین لایق و دوست‌داشتنی سردار حسین سلامی داد، تغییری که می‌تواند چهل سال دوم حیات این نهاد مقدس را بر اساس تجارب و سوابق ارزنده فرمانده جدیدش، منشأ تحولات پرثمر تحسین‌برانگیز و دشمن‌شکن باشد.

 

انتهای پیام/با

صحبت های خطیب جمعه چوار در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.