مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانش آموزان که در واقع نسل آینده کشورمان را شکل می‌دهند مهم‌ترین تآثیر برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس است.

ترویج فرهنگ نوع دوستی بین نسل آینده مهم‌ترین تآثیر برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ضیاء رضایی در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها که با حضور استاندار ایلام و تعدادی از مدیران این نهاد در مدرسه شهید آوینی شهر ایلام برگزار شد گفت: جشن نیکوکاری همه ساله به منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو و نیز با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و پرورش انسان‌های نیکوکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز همزمان در ۶۱۶ مدرسه در سطح استان زنگ نیکوکاری نواخته می‌شود بیان کرد: همه کمک‌هایی که در این آیین جمع آوری می‌شود در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد تا در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

ضیاء رضایی اضافه کرد: فردا نیز در سطح مکان‌های عمومی این استان ۱۱۷ پایگاه جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری تدارک دیده شده است و روز جمعه نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک در مکان‌های برگزاری نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در هفته احسان و نیکوکاری جمع آوری شد عنوان کرد: امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده پیش بینی می‌شود این کمک‌ها بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  ادامه داد: به منظور مشارکت خانواده‌ها در جشن نیکوکاری، حدود ۸۰ هزار پاکت مخصوص جشن نیکوکاری از طریق مدارس، در بین خانواده‌ها و والدین دانش آموزان توزیع شده است که این پاکت‌ها امروز جمع آوری می‌شوند.

رضایی با اشاره به همزمان شدن هفته درختکاری و احسان و نیکوکاری یادآورشد: درختکاری و کمک به نیازمندان و هم نوعان هر دو از امورات خیر و نیکو بوده که از نیاز‌های ضروری کشورمان هستند.

انتهای پیام/ د

ترویج فرهنگ نوع دوستی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.