در گفت‌وگوی باشگاه خبرنگاران جوان با جمالی مطرح شد؛

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال/ دلالانی که جایگزین «کی‌روش» را در رسانه‌ها منصوب می‌کنند!

عضو فراکسیون ورزش مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.

رسانه‌ای شدن گزینه‌ها انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کند/شکایت فروزان به هیات نظارت نرسیدهمحمدجواد جمالی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: تصور می‌کنم فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی با چند مشکل رو به رو است.

وی افزود: بنابر تصمیم اتخاذ شده، قرار است سرمربی تیم ملی از گزینه‌های خارجی باشد و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات نقل و انتقالات بانکی برای پرداخت حقوق سرمربی با چالش مواجه هستیم.

جمالی ادامه داد: در هشت سال گذشته عملکرد کی روش به گونه‌ای بوده که اکثر مردم او را یک مربی با دانش و در سطح کلاس بین المللی می‌دیدند، بنابراین انتظار می‌رود مربی جدید هم حداقل در همین سطح باشد، اما باید توجه داشت در این میان دلالانی هستند که سعی می‌کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با مطرح کردن نام کاندیدا‌های مورد نظرشان، جو رسانه‌ای ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: معتقدم برخی عوامل باعث شده که فدراسیون بخواهد موضوع انتخاب سرمربی را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیش ببرد، چون اگر گزینه‌ها رسانه‌ای شود، قیمت‌ها بالا و پایین می‌رود که این موضوع آسیب زننده خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پرونده شکایت دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی از دو نفر از نمایندگان مجلس به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رسیده یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر این پرونده به دست هیات نظارت نرسیده است؛ اگر آقای فروزان به قوه قضاییه شکایت کرده باشد، آن‌ها این پرونده را به ما ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار