پارسایی طی تذکری شفاهی:

نمایندگانی که در مجلس طومار پهن کردند، به افزایش قیمت دلار دامن زدند/ همه ارکان نظام در بی‌ثباتی‌های اخیر اقتصادی مقصراند

نماینده مردم شیراز گفت: خروج آمریکا از برجام و پارچه پهن کردن عده‌ای از نمایندگان در مجلس باعث افزایش قیمت دلار شده است.


نمایندگانی که در مجلس طومار پهن کردند، به افزایش قیمت دلار دامن زدند/ همه ارکان نظام در بی‌ثباتی‌های اخیر اقتصادی مقصراندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: تذکر من به همه مسئولان نظام است چراکه کاهش ارزش پول ملی به عملکرد همه ما برمی‌گردد که طبعات آن منجر به کاهش قدرت خرید مردم شده است.

وی ادامه داد: از طرف فراکسیون امید از رئیس جمهور دعوت می‌کنم که در صحن علنی به ملت و نمایندگان توضیح دهد که چه اندازه اختیار دارد؟ آیا کسانی هستند که کارشکنی می‌کنند؟ یا مسئولیت وضع موجود را بپذیریم یا آنکه درباره حقایق با مردم سخن بگوییم.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: به مخالفان برجام که همه کاسه و کوزه‌ها را سر دولت می‌شکنند، یادآوری می‌کنم که تا زمانی که برجام بود، ارزش دلار و سکه با ثبات بود، اما عهدشکنان برجام با خروج از ان باعث ایجاد تورم و شما هم با همراهی کردن آنان و پارچه پهن در صحن مجلس به افزایش قیمت دلار دامن زدید.

وی با تأکید بر اینکه شما باید پاسخگوی وضع موجود باشید، تصریح کرد: مجلس، دولت و همه ارکان نظام در بی‌ثباتی‌های اخیر مقصر هستند و باید پاسخگوی این وضع باشند.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: از تیم ملی فوتبال یاد بگیرید که به خاطر منافع ملی و نشاط جامعه از جان خود مایه گذاشتند و به همین دلیل مردم شکستشان را به چشم پیروزی دیدند، اما متأسفانه با وضعیت موجود این احساس در مردم وجود ندارد که کارگزاران نظام دغدغه حل مشکلات آنان را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار