سخنگوی حزب اعتماد ملی خواستار کادرسازی احزاب در کشور شد و گفت: تحزب در کشور ایران به صورت نهادینه در نیامده است.

تحزب در کشور ایران به صورت نهادینه در نیامده استاسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه حزب متبوعش در سال جدید گفت: بر اساس اساسنامه که شرح وظایف دفاتر و کمیته‌ها را تعریف کرده، مجددا آغاز به کار کردیم و در اولین جلسه هیئت اجرایی، آئین‌نامه سه دفتر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به تصویب رسید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی در سال جدید، افزود: در خصوص برگزاری جلسه شورای مرکزی در سال جدید تصمیم گیری و بدین ترتیب اولین جلسه در سال جدید روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار شد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی ادامه داد: در کمیته مناطق این حزب تصمیم‌گیری شد که تمامی دفاتر حزب اعتماد ملی در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام در چارچوب فعالیت‌های دولت برای امدادرسانی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی به هلال احمر و سایر دفاتر مربوطه کمک کنند.

گرامی‌مقدم در مورد تاسیس حزب منشعب شده از اعتماد ملی گفت: کسانی که در سال گذشته اعلام کردند که از حزب جدا شدند، انگشت شمار هستند و برای آن‌ها در کار حزبی آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما در حزب اعتماد ملی در حال ساماندهی زیرشاخه‌ها و دفاتر هستیم و کمیته تشکیلات هم در خصوص جذب و ساماندهی نیرو‌های جدید در حال تدوین آئین نامه خود است.

وی با تاکید بر اینکه حزب در کشور ایران به صورت نهادینه در نیامده است، گفت: ما با کارکرد احزاب واقعی در دنیا که بتواند در جامعه به صورت وسیع تاثیرگذار باشد و کادرسازی مناسبی داشته باشد، فاصله داریم. کادرسازی مقدماتی دارد که باید در دفتر تشکیلات انجام شود و کمیته آموزش، آموزش‌های لازم را بدهد و حاکمیت با تغییر قوانین در جهت نهادینه کردن احزاب تلاش کند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: این اقدامات هنوز به صورت کامل هم از سوی احزاب و هم از سوی حاکمیت به بلوغ نرسیده است و ما در سال جدید تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منابع انسانی در کشور استفاده کنیم تا به منافع ملی در کشور در قالب فعالیت‌های حزبی کمک شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار