مدافع پیکان گفت باید پارس جنوبی را هم شکست دهیم تا ثابت کنیم که پیروزی برابر تراکتورسازی یک اتفاق نبوده است.

علی حمودی بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله سه روز مانده به دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم بیان کرد: پیروزی در بازی هفته گذشته برابر تراکتورسازی شرایط روحی و روانی ما را خیلی بهتر کرده است. ما با پیروزی در این بازی دست به کار بزرگی زدیم. باید پارس جنوبی جم را هم ببریم تا ثابت کنیم پیروزی مان برابر تراکتورسازی اتفاقی نبوده است.

بازیکن تیم پیکان بیان کرد: متاسفانه در این فصل بد شانس بودیم، حداقل ۲ تا از بازی هایمان مقابل صنعت نفت و سپیدرود را باید می‌بردیم، اما در دقایق آخر پیروزی را با تساوی عوض کردیم. از طرف دیگر بدشانس بودیم که در چند بازی متوالی به مصاف تیم‌های قدرتمند رفتیم و این موضوع هم در شکست‌های ما بی تاثیر نبود.

حمودی افزود: این که ما نه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم و نه تیمی هستیم که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کنیم باعث بی انگیزگی ما نخواهد شد. به هر حال می‌دانیم که قرار گرفتن در رتبه نهم بهتر از رتبه دهم است. بازیکنان جوان تیم هم به خوبی درک می‌کنند که اگر در یک تیم رده پنجمی فصل را به پایان برسانند از تیم‌های بهتری پیشنهاد خواهند گرفت و بازی آن‌ها بیشتر دیده می‌شود تا اینکه برای تیم سیزدهم جدول بازی کرده باشند.

او درباره بازی این هفته تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی پرسپولیس را دیدم، به نظرم در نیمه اول این تیم خیلی سرتر از حریف بود، اما به دلیل این که الاهلی بازی قبلی را واگذار کرده بود در این بازی برای بردن پرسپولیس هر کاری می‌کرد و در پایان هم از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد و متاسفانه به چیزی که می‌خواست رسید. امیدوارم امشب استقلال و ذوب آهن بتوانند برابر حریفانشان نتایج خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره دیدار مقابل پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار