مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با سپاهان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جمعه هفته جاری باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است تا همچنان صدرنشینی اش را در لیگ ایران ادامه دهد. از سویی دیگر سپاهان با هدایت امیر قلعه نویی ۴۹ امتیازی است و با شکست پرسپولیس همچنان شانس دارد تا مقام قهرمانی را بدست آورد.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما وضعیت شایان مصلح و حسین ماهینی مبهم است و مشخص نیست به این دیدار می‌رسند یا خیر؟

البته غیبت محمد انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی قطعی است و دقایقی پیش نیز مشخص شد، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با سپاهان را از دست داده است.

مهاجم اروپایی سرخپوشان که پس از حضور مقابل استقلال در دربی ۸۹ پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت نشین سیامک نعمتی شد و تنها مقابل سایپا بازی کرد، اما مصدوم گردید و دیدار با ذوب آهن و الاهلی را از دست داد و حال مشخص شد به جدال رو در روی سپاهان نمی‌رسد.

این بازیکن عملکرد خوبی در مدت حضورش در پرسپولیس نداشته و تنها مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ گلزنی کرده است، اما هواداران و کادرفنی سرخپوش از او انتظارات بیشتری دارند و باید دید رو در روی شاگردان جورج لیکنز بازی خواهد کرد یا خیر؟

با اعلام پندار خمارلو، بودیمیر راهی کرواسی شد تا با خانواده اش دیدار داشته باشد و همچنین مراحل درمانی اش را در آنجا طی کند.


بیشتر بخوانید:

بودیمیر: مردم دنیا دیدگاه اشتباهی درباره ایران دارند/ فوتبال در ایران بیشتر جنبه فیزیکی دارد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان


انتهای پیام/

بودیمیر تقابل با سپاهان را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار