مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مناطق سیل زده نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در مراسم نمادین روز " سیل همدلی و همراهی" در دبیرستان پسرانه شریعتی ناحیه یک کرمان، گفت: مردم ایران خودجوش و ایثارگرانه با درس از خودگذشتگی و ایثاری که از شهدا گرفتند امروز به کمک هموطنان سیل زده شتافتند.

وی با اشاره به اینکه همزمان در بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان مراسم روز سیل همدلی و همراهی برگزار می‌شود، افزود: در تلاشیم تا با حرکت جامعی که از سوی تشکل‌های دانش آموزی صورت می‌گیرد کمک‌های قابل توجه‌ای رو جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کنیم.

اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مناطق سیل زده نقش موثری داشته باشد، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان از سوی وزیر به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: امروز دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان با شکوه همدلی و همراهی خود برای کمک به سیل زدگان، برگ زرین دیگری بر افتخارات آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هر مدرسه به یک کانون مهربانی برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان در استان تبدیل شود  افزود: در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی کمک‌های قابل توجه‌ای در استان کرمان جمع آوری شده است.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک قابل توجه در مدارس کرمان برای سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار