مشاور نظامی فرمانده کل قوا در ساری گفت: ارتش و سپاه یکی است کار دشمن تفرقه افکنی است.

ارتش و سپاه یکی است، کار دشمن تفرقه افکنی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیرسرتیپ سید حسام هاشمی مشاور نظامی فرمانده کل قوا در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی  در ساری با بیان اینکه امام خمینی ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی و ارتش نامگذاری کرده است، گفت: ارتش بازوی توانمند انقلاب اسلامی است.

وی با تشکر و قدردانی از نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همه مردم  ایران در سیل اخیر در کنار مردم مناطق سیل زده کشور بودند و خدمت رسانی کردند.

امیرسرتیپ هاشمی با بیان اینکه برکات سیل بعد از برطرف بحران و جبران خسارت خودش را نشان خواهد داد، گفت:سیل فرصتی مهمی برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کرد تا علیرغم بازتاب برخی  رسانه‌های غربی، اتحاد، وحدت و یکپارچگی ایرانیان را به جهانیان نشان دهیم.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر ادامه همبستگی و همدلی ملت ایران، افزود: کار ارتش و سپاه یکی بوده و کار دشمن تفرقه افکنی است.

وی  گفت: سپاهی هستم و سپاهی خواهم ماند و تو دهنی به استکبار جهانی و در راس آن آمریکا خواهیم زد.

وی بابیان اینکه ترامپ خدمتی بزرگی به سپاه کرد و افزود: تحریم‌ها از زمان آغاز انقلاب اسلامی بود و هست و اثری ندارد با این ترفند‌ها ایران مقاومتر می‌شودبطوری که نمایندگان مجلس در یک روز لباس سپاهی می‌پوشند.

رونمایی از کتاب خاطرات فرمانده ارتش مازندرانی در  دوران دفاع مقدس 

ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: این همایش باهدف پاسداشت حماسه‌های ماندگار غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی در ساری برگزار شد.

وی افزود: در سیل اخیر ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و گروه‌های جهادی در کنار هم  در مناطق سیلزده خوزستان، مازندران، گلستان، لرستان و دیگر مناطق سیلزده ما زمان جنگ در میدان هستند و مردم را تنها نگذاشتند.

سردار ملکی از رونمایی کتاب خاطرات امیریزدان ستان فرمانده ارتش مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کتاب تن من مباد تاریخ شفاهی امیر داریوش یزدان ستان است.

وی افزود: گفتگو و پژوهش این کتاب را مریم سادات ذکریایی و نویسندگی فاطمه قنبری تهیه و در سال ۹۷ توسط انتشارات سرو سرخ وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چاپ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امیریزدان ستان ازفرماندهان و جانبازان ارتش مازندران در دوران دفاع مقدس بوده است.

مهاجر رییس اتاق بازرگانی مازندران نیز به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: پایداری انقلاب اسلامی کشورمان را امروز مدیون دلاورمردی‌ها و پایمردی‌های ارتشیان هستیم.

وی با بیان اینکه استکبار این بار به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه میان ارتش و سپاه است، افزود: سپاه و ارتش در نظام جمهوری اسلامی یکی هستند و ایجاد امنیت و حیثیت انقلاب اسلامی در کشور هدفشان است.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.