امام جمعه ساری گفت: ترامپ یک غلطی کرد تا باجی بدهد و در انتخابات برنده باشد، این برچسب ناچسب به کشور ایران نمی‌چسبد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاه به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: چندین سال است آمریکایی‌ها که خودشان تروریست هستند، ایران را تروریست می‌دانند اکنون سپاه که از جنس مردم است را تروریست خواندند که این مسئله نشان دهنده این است که ترامپ دیوانه است و تکلیفش با خودش معلوم نیست.

وی افزود: ترامپ یک غلطی کرد تا باجی بدهد و در انتخابات برنده باشد، این برچسب ناچسب به کشور ایران نمی‌چسبد و این سخن زشت در شأن انقلاب نیست ما سپاه ایران را سپاهی از جنس محمد (ص) می‌دانیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ما شهیدان زیادی در مزر‌ها دادیم، تروریست‌ها هر توطئه‌ای که دل‌شان خواست در حق ما و جهان اسلام انجام دادند که با سیلی‌های محکم و جانانه مردانه سپاه مواجه شدند، بین تروریست و سپاه زمین تا آسمان فاصله است.

آیت‌الله طبرسی افزود: آمریکا فقط خودش را رسوا کرد، نهال مقدس سپاه به دست امام راحل کاشته شد امروز تبدیل به درختی شد که دو خاصیت دارد؛ که هم میوه و هم سایه دارد.

وی گفت: ما همه حامی سپاهیان هستیم و امروز با پوشیدن لباس مقدس سپاه در نماز جمعه و راهپیمایی در برابر دشمن می‌ایستیم و شعار‌های محکم (مرگ بر آمریکا) سر خواهیم داد تا ترامپ و یارانش بدانند ایران اسلامی سراسر سپاه و بسیج است.

امام جمعه ساری  با اشاره به درگیر شدن چند استان کشور درگیر سیل و گرفتاری‌هایش شدند، از جمله استان‌های مازندران، لرستان و خوزستان که آسیب‌های جدی دیدند، گفت: بلایای طبیعی امتحانی الهی است و بی تفاوت بودن به بلایی که بر سر مردم آمده جایز نیست، مبادا از آن دسته کسانی باشیم که راه شر را بهتر از خیر می‌دانند چرا که همه از یک پیکریم در مواقع گرفتاری همه باید بسیج باشیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه خوشحالیم که در مقابله با جبران خسارات سیل همه هم‌وطنان حضور فعال داشتند، و همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند، افزود: حوادث و بلایای طبیعی که در گوشه کنار دنیا اتفاق می‌افتد، وظیفه ما این است که در کنار حادثه‌دیدگان بوده و در جبران خسارت‌ها کمک کنیم.

 

انتهای پیام / آ

 

 

ایران اسلامی سراسر سپاه و بسیج است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.