نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: امنیت محور و کلید توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و فقدان آن کشور را با چالش روبه رو می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به خدمات شایسته فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز، نعمت امنیت را یکی از بزرگترین و مهمترین نعمات الهی برشمرد و گفت: امنیت بهترین ارمغان و هدیه است که در همه جوامع به آن احتیاج دارند.

وی نیروی انتظامی را به واسطه از خودگذشتگی و ایثار در خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز در جای جای ایران پهناور از مرز‌ها تا دریا‌ها و شهرها، نیروی ایثارگر و فداکار دانست و گفت: مردم باید قدردان زحمات این عزیزان باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این استان به جهت دارا بودن مواهب الهی بهشت ایران زمین و از جمله استان‌های گردشگری و مهمانپذیر در سطح کشور است، گفت: ما آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم و مقدمشان را گرامی می‌داریم و انتظار می‌رود مردم عزیز قدردان نظام و زحمات عزیزان ما در نیروی انتظامی باشند.

آیت الله طبرسی با اشاره به تبلیغات سوء و منفی دشمنان و توطئه‌های آنان علیه نظام، افزود: با پشت سرگذاشتن چهل سالگی انقلاب به دهه پنجم انقلاب وارد شدیم و با تبعیت از بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و شعار سال جدید رونق تولید به سمت پیشرفت و تعالی گام برخواهیم داشت.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی که در راه مبارزه با قاچاقچیان و اشرار و معاندان نظام جان خود را تقدیم این انقلاب کرده اند، گفت: امنیت محور و کلید توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و فقدان آن کشور را با چالش روبه رو می‌کند.
انتهای پیام/آ

توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای نیازمند امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.