فرمانده سپاه آمل گفت: به برکت انقلاب اسلامی در چند سال گذشته جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه جبهه مقاومت موجب ذلیل شدن آمریکای مستکبر در منطقه شده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی در طی این چند سال جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه مشکل آمریکا با ما و برنامه موشکی و هسته‌ای نیست، افزود: مشکل آمریکا با ما، اورانیوم نیروی انسانی تربیت شده بر اساس مکتب اهلبیت است ومشکل آمریکا راهیان نور و یادواره‌های شهداست که احیا کننده فرهنگ جهاد وشهادت است.
 
سرهنگ عسکری جمهوری اسلامی را بر اساس آرمان‌هایش زمینه ساز ظهور حضرت حجت دانست و گفت: انقلاب اسلامی به خاطر سه رکن پرچم، پرچم دار و مردم به پیروزی رسیده است و با اقتدار به مسیرش ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه عصر انقلاب مابین عصر صدر اسلام و ظهور قرار دارد که جرقه آن سال ۴۲ زده شد، افزود:به برکات نظام، الگوی انقلاب به جهان صادر شد و امروز با شکل گرفتن جبهه مقاومت نتایج شیرین آن روز به روز محسوس‌تر می‌شود.
 
وی دلیل اصلی خطای محاسباتی دشمنان احمق را در طی این چند سال غفلت از قدرت معنوی ولایت دانست و افزود: تفکر بسیجی هیچگاه در هاضمه فکری مستکبران قابل درک نیست.
انتهای پیام/آ
 

تفکر بسیجی هیچگاه در هاضمه فکری مستکبران قابل درک نیست

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار