فرماندار نهاوند گفت: بانك‌ها با رفع موانع به تولید رونق بیشتری دهند.

رفع موانع از سوی بانک ها لازمه رونق تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مراد ناصری فرماندار نهاوند در نخستین شورای اداری شهرستان با اشاره به لزوم توجه به رونق تولید اظهار کرد: در این ماموریت بانک‌ها نقش اصلی را دارند که باید با رفع موانع به تولید رونق بیشتری دهند.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی لازمه رونق تولید است افزود: برای رونق تولید انجام کار اداری روزانه هشت ساعت کفاف نمی‌دهد لذا مدیران باید بیش از این میزان تلاش کرده و با تهیه برنامه کاری و سند راهبردی به اهداف خود برسند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: دومین ماموریت مدیران در سال جاری فعال کردن پروژه‌های عمرانی شهرستان است که باید در این زمینه طرح‌های نیمه‌کاره پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه مدیران در سال ۹۸ راهبرد  جدیدی را برای اهداف کاری خود تعریف کنند اضافه کرد: مدیران در مدیریت خود برنامه‌های سال ۹۷را نباید برای سال ۹۸ به کار بندند بلکه لازم است از ابتدای امسال مسیر خود را مشخص و نسبت به رفع نقایص سال گذشته اقدام کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیطنت‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا سال گذشته تمام ترفندهای خود را به کار بست تا انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند اما نتوانست.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین و حساس‌ترین کارهای امسال انتخابات است که با توجه به حساس بودن آن لازم است مدیران در این زمینه بدون جانبداری همکاری‌ لازم را داشته باشند.

فرماندار نهاوند در این زمینه گفت: با توجه به اهمیت این قضیه بحث آموزش نمایندگان از خردادماه را آغاز خواهیم کرد تا با توجیه آنها هیچ شائبه‌ای در زمینه سلامت انتخابات برای کسی ایجاد نشود.

انتهای پیام/د.ا

بانك‌ها با رفع موانع به تولید رونق دهند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.