رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ۳۲ هزار و ۷۱۲ مسافر نوروزی امسال از خدمات سفر شهرداری همدان بهره‌مند شدند.

بهره مندی بیش از ۳۲ هزار مسافر از خدمات شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران گردان،رییس شورای اسلامی شهر همدان در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان گفت: این شهرداری نوروز امسال خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی را در اولویت قرار داد و میزبان خوبی برای مسافران بود.

وی بیان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز امسال ۹۰ هزار و ۷۶۲ مسافر از خدمات ستاد تسهیلات و اسکان مسافران واقع در مجتمع عین القضات همدان بهره‌مند شدند.

رییس شورای اسلامی همدان با تاکید بر تحقق شعار امسال از سوی مدیریت شهری در راستای رونق تولید افزود: همه باید در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید کمک کنیم.

شهردار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه این مجموعه با همت و کمک شورا توانست سال گذشته را با وجود مشکلات و سختی‌ها به خوبی پشت سر بگذارد عنوان کرد: امسال نیز سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها و خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان را اولویت قرار داده ایم.

عباس صوفی ادامه داد: ۴۳۰ طرح برای سال جاری تعریف کرده ایم که با کمک شورای شهر و همت مجموعه شهرداری امید است این طرح‌ها را به خوبی اجرایی کرده و رضایتمندی حداکثری شهروندان را جلب کنیم.

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در بارش‌های گسترده اخیر گفت: در بارش‌ها چنانچه مدیریت لحظه‌ای صورت نمی‌گرفت، به طور قطع مشکلاتی برای شهر به وجود می‌آمد که با مدیریت به موقع شهرداری و سایر ارگان‌های همدان توانستیم به خوبی و با کمترین مشکل از بحران احتمالی عبور کنیم.

شهردار همدان اضافه کرد: همچنین با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، شهرداری با برگزاری نشست‌های مختلف تمهیدات لازم را برای کاهش آبگرفتگی معابر صورت داده است.

انتهای پیام/ ش

بیش از ۳۲ هزار مسافر از خدمات شهرداری همدان بهره‌مند شدند

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.