نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید راه حل مشکلات اقتصادی جامعه است.

رونق تولید راه حل مشکلات اقتصادی جامعه/ رونق تولید بدون مبارزه با فساد و قاچاق امکان پذیر نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیرخجسته،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان گفت :رونق تولیدراه حل مشکلات اقتصادی جامعه است و رونق تولید بدون مبارزه با فساد و قاچاق کالا امکان پذیر نیست.

وی با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا سیلی محکم را از مردم، هسته‌های مقاومت و در راس آن سپاه پاسداران خورده است و در منطقه سرخورده شده که در نهایت این اقدام را انجام داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل های اخیر در استان همدان گفت: ستاد مدیریت بحران به موقع تشکیل و اقدامات خوبی برای مدیریت و پیشگیری انجام شد.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه خسارت‌ها  سیل در استان همدان حداقلی بود و برای جبران خسارت های پیش آمده برنامه ریزی دقیقی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقتصاد اولویت کشور است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به حسن تدبیر ستاد بحران استان در سیل اخیر گفت: اقدام ارزشمند تدوین سند راهبردی استان بهترین اقدام جهت توسعه استان است تا اولویت‌ها مشخص شده و با تلاش مضاعف و شبانه روزی محقق شود.

انتهای پیام/د.ا

ریشه کنی  قاچاق و فساد با توجه به رونق تولید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.