استاندار همدان گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تعهد جهاد کشاورزی استان، در مدت سه سال ۹۷ هکتار به ظرفیت گلخانه‌های استان اضافه می‌شود.

افزایش ظرفیت گلخانه‌های همدان به 200 هکتاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سید سعید شاهرخی  استاندار همدان در جلسه اعضای کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۳ هکتار گلخانه در استان وجود دارد که این میزان در سه سال آینده به ۲۰۰ هکتار افزایش می‌یابد.

وی افزود: استان همدان خود را برای جهش در حوزه صنعت و رونق تولید آماده کرده است که در این بین بانک‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

شاهرخی عنوان کرد: علاوه بر امکانات استان، بانک‌ها منابع زیادی دارند که می‌توانند با کمک به بخش تولید، در رونق این بخش ثمربخش باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک و دارای بیشترین منابع و مورد حمایت مردم، می‌تواند در حوزه سرمایه گذاری در بخش تولید به استان کمک کند.

محمدعلی پورمختار افزود: غار علیصدر به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری استان، با یک میلیون گردشگر در سال می‌تواند مورد حمایت شرکت سرمایه گذاری ایران باشد.

وی افزود: این جاذبه گردشگری، زمینه‌های سرمایه گذاری برای ساخت هتل، شهربازی، مجتمع تجاری و تفریحی را دارد.

پورمختار عنوان کرد: همدان در زمینه کشاورزی و دامداری موفق است و باید با حمایت شرکت سرمایه گذاری ایران، این دو بخش نیز توسعه یابد.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ارزش ریالی تولیدات کشاورزی استان همدان سالانه معادل ۶۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/د.ا

۹۷ هکتار به ظرفیت گلخانه‌های همدان اضافه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.