پایگاه اینترنتی مرآة البحرین اعلام کرد خبر لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به منامه صرفا حقه‌ای رسانه‌ای به منظور منحرف کردن نگاه افکار عمومی از این موضوع است.

مرآة البحرین: اعلام خبر لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به منامه صرفاً یک حقه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی «­مرآة البحرین» با نشان دادن نام عضو هیئت رژیم صهیونیستی در فهرست سخنرانان کنفرانس ”کارآفرینی“ نوشت اعلام خبر لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به منامه، صرفا حقه‌ای رسانه‌ای به منظور دور کردن هرگونه تهدید از آنان و برگزاری کنفرانس در فضایی آرام است.

پایگاه اینترنتی مرآة البحرین در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: هرچند هیئت رژیم صهیونیستی لغو سفر به منامه را به منظور شرکت در کنفرانس کارآفرینی اعلام کرده است‏، اما نام یکی از اعضای این هیئت همچنان در فهرست سخنرانان اصلی این کنفرانس قرار دارد.

در همین حال مردم بحرین نیز نگرانند خبر لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی، صرفا حقه‌ای رسانه‌ای به منظور منحرف کردن نگاه افکار عمومی از این کنفرانس باشد.


بیشتر بخوانید: ویدئویی که سبب لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به بحرین شد


هدف دیگر این حقه این است که این هیئت بدون هیچگونه نگرانی وارد منامه شود و فضای کنفرانس مذکور تیره نشود؛ کنفرانسی که در برگیرنده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است و برگزاری آن مردم بحرین را به شدت عصبانی می‌کند.

رضی الموسوی، یکی از سران جمعیت وعد (که با دستور مقامات قضایی بحرین منحل شد) در صفحه خود در توئیتر نوشت: ”صهیونیست‌ها فریبکار هستند؛ به حرفشان اعتماد نکنید... آنان تبلیغ می‌کنند که هیئتشان در کنفرانس اقتصادی عادی سازی روابط در بحرین شرکت نخواهد کرد... این احتمالا یک حقه است... به مخالفت‌هایتان ادامه دهید“.

سعاد الخواجه، کاربر دیگر توئیتر در واکنش به توئیت الموسوی گفت: ”صهیونیست‌ها احتمالا پنهانی و با یک عنوان دیگر وارد بحرین می‌شوند، اما مهم این است که مخالفت مردم با عادی سازی روابط و انتقال این حس که آنان جایی در بحرین ندارند، ادامه یابد. این احساس به همراه حس ناامنی سدی در برابر اجرای برنامه‌ها و طرح‌های آینده آنان است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار