پس از اعتراض‌های خیابانی مردم بحرین و بیانیه رئیس پارلمان این کشور، یک هیئت رژیم صهیونیستی سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به منامه را به دلایل امنیتی لغو کرد.

نگرانی‌های امنیتی سفر هیئت صهیونیستی به بحرین را لغو کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک هیئت متشکل از مقامات و تُجار رژیم صهیونیستی به علت «نگرانی‌های امنیتی» سفر خود به بحرین را لغو کردند.

بنا به گزارش رویترز این هیئت قرار بود در یک نشست اقتصادی شرکت کنند که از روز دوشنبه در بحرین آغاز می‌شود. اما جاناتان اورتمنز،  رئیس این همایش اقتصادی روز یکشنبه با ارسال بیانیه‌ای به رویترز از لغو سفر هیئت صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه اورتمنز آمده که «گرچه ما به هیئت اسرائیلی اعلام کردیم که ما از حضور شما در این همایش اقتصادی استقبال می‌کنیم، آنها تصمیم گرفتند بنا به ملاحضات امنیتی سفر خود را لغو کنند.»

به نوشته رویترز، لغو سفر هیئت صهیونیستی پس از آن صورت می‌گیرد که رئیس پارلمان بحرین اخیراً در بیانیه‌ای مخالفت خود با این سفر را اعلام کرده بود و مردم بحرین نیز در خیابان‌های شهر منامه، پایتخت این کشور تظاهراتی علیه حضور مقامات صهیونیست در بحرین برگزار کردند.

طی ماه‌های اخیر سران  برخی از کشورهای عربی با فشار دولت آمریکا و بر خلاف افکار عمومی کشورهای خود، به شیوه‌های مختلف در تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار