در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسئولان استان با اهدای گل از فرماندهان و نیرو‌های لشکر ۲۸ پیاده کردستان تجلیل و قدردانی کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان در دیداربا فرماندهان و نیرو‌های خدوم و زحمت‌کش لشکر پیاده ۲۸ کردستان این روز بزرگ را به آنان تبریک گفتند.

در این مراسم، مسئولان با اهدای گل از فرماندهان و نیرو‌های عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تجلیل و از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیرو‌های حافظ حریم کشور قدردانی کردند.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در این دیدار با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های ارتش و سپاه در امداد رسانی به سیل زدگان کشور گفت: همه شاهد خدمات شبانه روزی و امداد رسانی نیرو‌های مسلح به سیل زدگان کشور هستیم و علاوه بر حضور نظامی موثر خود، در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: قدرت نیرو‌های مسلح ما ازهمین در کنار مردم بودن است و دولت نیز با حمایت همه جانبه از ارتش، سپاه و نیرو‌های امنیتی، قاطعانه اقدام آمریکا را مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محکوم می‌کند.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در این مراسم از اقدام مسئولان کردستان برای تقدیر از پرسنل ارتش سپاسگزاری کرد و گفت: در طول ۳۱ سال خدمت خود در ارتش جمهوری اسلامی چنین تقدیر زیبایی ندیده ام و امروز به داشتن چنین مسئولان دولتی در کردستان افتخار می‌کنم.

امیر سرتیپ سعید اثنی عشری افزود: نیرو‌های مسلح یک روز با شرکت در جنگ و دفاع از میهن و روز دیگر با امداد رسانی به مناطق زلزله زده و سیل زده کشور در تلاش اند تا این نظام و مرزو بوم حفظ شود.

وی همراهی و هماهنگی دولت با نیرو‌های مسلح را امری پسندیده دانست و گفت: نیرو‌های ارتشی با همه‌ی امکانات آماده همکاری و اقدام امدادی برای خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.