دو مرکز فاقد مجوز که در زمینه پوست و زیبایی در شهر بوشهر فعالیت داشتند توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، مراجع قضایی و نیروی انتظامی پلمپ شد.

دو مرکز پوست و زیبایی فاقد مجوز پلمپ شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان گفت: این مراکز بدون مجوز بوده و بر اساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمامی مراکزی که با سلامت مردم سروکار دارند بایستی مجوز‌های لازم از جمله موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری را بگیرند.

دکتر محمد ازمل افزود: تنها متخصصین پوست و مو می‌توانند در این حوزه‌ها مداخله درمانی داشته باشند، اما متأسفانه شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش در این حوزه‌ها ورود کرده و گاهی آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سلامت افراد وارد می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم تنها از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کرده و از مراجعه به این افراد جداً خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق مراجعه حضوری به اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه یا در سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

انتهای پیام/ م

دو مرکز بدون مجوز در حوزه پوست و زیبایی توسط دانشگاه علوم پرشکی بوشهر پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.