امتحانات پایان سال مدارس مازندران از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نظری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد امتحانات نهایی و داخلی خردادماه ۹۸ گفت: امتحانات نهایی رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۳۱ اردیبهشت ۹۸ آغاز می‌شود و ۲۵ خرداد به پایان می‌رسد.

وی افزود: امتحانات گزارش پیشرفت تحصیلی دوره اول ابتدایی از ۱ تا ۱۱ خرداد ۹۸؛ امتحانات هماهنگ شهرستانی پایه ششم از ۳ تا  ۱۳ خرداد و امتحانات داخلی متوسطه اول و دوم از ۳۰ اردیبهشت تا  ۲۲ خرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته توانست در حوزه ستادی آموزش و سنجش کشور به رتبه برتر دست یابد، گفت: وظیفه حوزه امتحانات در خردادماه  بسیار مهم است و با برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگی و ارتباط ویژه باید مانند سنوات گذشته، امتحانات را به نحو احسن برگزار کنیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارسال برنامه و دستورالعمل نحوه اجرای امتحانات نهایی به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم، حوزه امتحانات نهایی در سال ۹۸ گسترده‌تر خواهد بودلذا این امر نیازمند ارتباط ویژه و هماهنگی بیشتر بین واحد‌های مختلف است.

نظری با بیان اینکه فضای حوزه امتحانی، باید به‌دور از تنش و استرس باشد گفت: با توجه به اینکه نتایج امتحانات نهایی در کنکور سراسری اثرگذار است، تمام تلاش همکاران آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق این است که شرایط مناسب و فضای ایده‌آل امتحانی برای همه دانش‌آموزان مهیا باشد تا این عزیزان بتوانند با آمادگی کامل روحی و روانی و به‌دور از اضطراب نتیجه زحمات و تلاش‌های خود را بگیرند.

انتهای پیام/ م

اعلام زمان امتحانات پایان سال مدارس مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.