نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: براساس نشست روز جاری با معاون استاندار خوزستان، مدیریت چهار اردوگاه در حمیدیه به کرمان واگذار شد.

واگذاری مدیریت ۴ اردوگاه در حمیدیه به کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام محمد محمودآبادی، نماینده استاندار کرمان گفت: پس از اعلام استان کرمان به عنوان معین خوزستان (حمیدیه) از سوی وزارت کشور، ستاد مرکزی استان کرمان در حمیدیه مستقر و اقلام امدادی، بهداشتی و درمانی نیز بر اساس هماهنگی‌های استانی، در بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در اولین اقدام، سیل بند‌های اطراف حمیدیه مستحکم و پس از آن برای بازگشایی جاده‌های دسترسی اقدام شد، افزود: تاکنون ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی برای روستا‌های حمیدیه راه اندازی شده است.

نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان تاکید کرد: ۵۰ دستگاه کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، کامیون و تانکر آب رسان نیز در منطقه مستقر شده و خدمات رسانی به مردم را بر عهده دارند.

حجت الاسلام محمودآبادی به اقدامات حوزه فرهنگی و تبلیغی نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغی نیز به منظور توزیع در اردوگاه‌ها درخواست شده است.

وی به سفر استاندار کرمان به مناطق سیل زده خوزستان اشاره کرد و افزود: استاندار کرمان در این سفر در جریان فعالیت‌های انجام شده از سوی استان کرمان قرار گرفت و دستوراتی برای بهتر شدن فعالیت‌ها و هماهنگی بیشتر را صادر کرد.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده و احتمال بارش‌های گسترده، پیش بینی‌هایی برای تقویت سیل بند‌ها و اجرای طرح‌های جدید انجام شده و آمادگی لازم برای انتقال بخشی از روستائیان به اردوگاه‌ها نیز وجود دارد.

حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به اینکه امنیت حمیدیه تامین شده است، یادآور شد: ستاد مرکزی استان کرمان در حمیدیه، آمادگی لازم برای مدیریت حوادث جدید احتمالی را دارد.

وی از پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار کرمان، مردم استان، مدیران استانی، شرکت‌های اقتصادی و سپاه ثارالله استان کرمان تقدیر کرد و افزود: نیروی انسانی مورد نیاز و موکب‌های لازم در حمیدیه مستقر شده اند و فعلاً نیازی به اعزام موکب‌های جدید و نیروی انسانی بیشتر وجود ندارد.

انتهای پیام/ب

مدیریت ۴ اردوگاه در حمیدیه به کرمان واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.