سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: از زمانی که در فوتبال ما از داوران پشت دروازه استفاده می‌شود آشپز ۲ تا شده است.

خطیب: حضور داوران پشت دروازه سودی نداشته استعبدالرحیم خطیب سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد دیدار مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و اشتباه داوری که به ضررشان صورت گرفت گفت: با اینکه چند محروم و مصدوم برای این دیدار داشتیم، با هدف ارائه یک بازی خوب وارد زمین شدیم. اما متاسفانه از زمانی که در فوتبال ما از داوران پشت دروازه استفاده می‌شود مصداق بارز آشپز که ۲ تا شد آش شور می‌شود یا بی نمک. یکی منتظر این یکی می‌ماند آن یکی منتظر این می‌ماند و در نهایت می‌شود آن چیزی که در بازی ما مقابل صنعت نفت اتفاق افتاد. در چند بازی ما اینگونه ضرر دیده ایم.

به سلامت داور‌ها شک ندارم

 او ادامه داد: من به سلامت داور‌ها شک ندارم، اما باید در چنین صحنه‌هایی بیشتر دقت کنند، چون حق تیم ما در حال ضایع شدن است. داور اگر این پنالتی را برای ما می‌گرفت می‌توانستیم این بازی که در خانه حریف هم برگزار می‌شد حداقل با تساوی به اتمام برسانیم.

از داوران خوب برای بازی‌های ما استفاده نمی‌شود

خطیب در مورد اینکه از داوران با کیفیت برای دیدار‌های این تیم استفاده نمی‌شود گفت: متاسفانه در بعضی از بازی‌ها می‌بینیم که داوران خوبی برای داور پشت دروازه انتخاب می‌شوند به مانند کرمانشاهی، اما این اتفاق برای تیم ما رخ نمی‌دهد و داوران ضعیفی برای داور پشت دروازه دیدار‌های ما انتخاب می‌کنند. ما در چند بازی به خاطر چنین مسائلی ضرر کردیم.

به دنبال کسب یک رتبه آبرومندانه در لیگ هستیم

او ادامه داد: ما هم دوستدارم رتبه‌ی آبرومندانه‌ای در جدول لیگ بدست آوریم و حقمان ضایع نشود چه جزو تیم‌های مدعی باشیم چه نباشیم. ما به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم و این موضوع نیاز دارد تیم داوری خوبی هم برای بازی هایمان انتخاب شود. ما نمی‌گوییم که از عمد این اتفاقات رخ می‌دهد و درخواست داریم با دقت بیشتری بازی‌ها را قضاوت کنند.

بعضی از داوران نیاز به شهامت بیشتری برای اعلام تصمیماتشان دارند

خطیب درمورد اینکه بعضی از داوران باید شهامت بیشتری در اعلام تصمیماتشان داشته باشند گفت: داوران ما خوب هستند، اما بعضی نیاز دارند شهامت بیشتری در اعلام تصمیمات خود داشته باشند. زمانی که در لحظات پایانی روی بازیکن ما پنالتی می‌شود داور باید این جرات را داشته باشد تا تصمیم درست را بگیرد. ما از روی نیمکت صحنه را می‌بینیم آن داوری که پشت دروازه ایستاده است صحنه را نمی‌بیند؟! ما می‌گوییم شما که هنوز سیستم کمک داور ویدویی را راه اندازی نکردید و از داور پشت دروازه استفاده می‌کنید این تغییر باید به داوری‌ها کمک کند نه اینکه شرایط را بدتر کند. الان به گونه‌ای شده است که نه داور وسط می‌بیند داور پشت دروازه هم چیزی اعلام نمی‌کند. در ۲ بازی گذشته ما کارشناسان فوتبال این نظر را داشته اند که ۲ پنالتی برای ما گرفته نشده است.  

تلاش می‌کنیم تا رتبه آبرومندانه‌ای در جدول بدست آوریم

او در مورد ادامه‌ی فصل و شرایط تیم پارس جنوبی گفت: تلاش مان را می‌کنیم تا رتبه آبرومندانه‌ای در جدول بدست آوریم و این مسائل ما را از هدفمان دور نمی‌کند. هر شخصی تیم خودش را دوست دارد و ما هم با همه می‌جنگیم. هر چند که مشکلاتی از جمله مشکلات مالی تیم را اذیت می‌کند.

در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که به قول معروف روی گنج خوابیده ایم

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در مورد مشکلات مالی که این تیم جنوبی با آن درگیر است با توجه به اینکه در منطقه‌ای ثروتمند حضور دارند گفت: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که به قول معروف روی گنج خوابیده ایم. اما متاسفانه به خاطر قوانین که وجود دارد در رابطه با اینکه هیچ ارگان دولتی نمی‌تواند به تیم‌هایی که در سطح حرفه‌ای حضور دارند کمک کند و عمل نکردن مسئولان به تعهداتی که دارند شرایط را سخت کرده است. شرکت‌های نفتی و پتروشیمی که وظیفه‌ی اجتماعی در قبال تیم‌های این منطقه دارند باید به تعهدات خود کمک کنند و اگر این اتفاق بیافتد ما دیگر چیزی نمی‌خواهیم. ما تیممان را با ۱۵ میلیارد تومان که به اندازه یک قرارداد تیم‌های بزرگ است بسته ایم و شرایط این روز‌های تیم‌های جنوبی جای تاسف دارد. اگر قرار باشد این تیم به این شکل اداره شود نمی‌تواند به فعالیتش ادامه دهد.


بیشتر بخوانید:

سپیدورد به آینده امیدوار شد

چمن ورزشگاه تختی جم ترمیم شد

صنعت‌نفت آبادان یک - پارس‌جنوبی‌جم صفر/ دوئل جنوبی‌ها به سود شاگردان سرجیو تمام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار