تیم فوتبال سپیدورد رشت در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم تراکتورسازی را شکست دهد.

سپیدورد به آینده امیدوار شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم تراکتورسازی تبریز را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و خودش را در جدول لیگ ۱۸ امتیازی کند.

تیم تراکتورسازی که در این فصل از رقابت‌ها جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود می‌توانست با کسب امتیاز کامل این دیدار موقتا به صدر جدول صعود کند، اما سرخپوشان رشتی که برای ماندن در لیگ نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشتند به هیچ وجه دوست نداشتند در ورزشگاه خانگی خود امتیاز از دست دهند. شاگردان دست نشان، با ارائه یک فوتبال منطقی نشان دادند توانایی ماندن در لیگ هجدهم را دارند.

مهرداد بایرامی در این دیدار توانست در دقیقه ۲ تیم سپیدورد را پیش بیاندازد و مسعود شجاعی با یک شوت زیبا در دقیقه ۲۳ این دیدار مساوی کرد. در ادامه کار میثم فردوسی در دقیقه ۳۳ بازهم رشتی‌ها را پیش انداخت و مهرداد بایرامی زننده گل اول این دیدار تیر خلاص را در دقیقه ۶۶ به تراکتوری‌ها زد.

با توجه به شکست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مقابل تیم فوتبال پدیده مشهد، اختلاف سپیدرود با تیم چهاردهم یعنی نفت مسجد سلیمان فقط به یک امتیاز کاهش پیدا کرد تا هواداران رشتی به ماندن تیمشان در لیگ امید بیشتری داشته باشند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ برتر باید به مصاف پنج تیم پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و استقلال تهران برود. این تیم روی کاغذ دیدار‌های سختی را در پیش خواهد داشت و یکی از حساس‌ترین آن‌ها بازی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

 طوفان سپیدرود قفل دروازه تراکتور را پس از ۶۵۰ دقیقه شکست

بایرامی مقابل تراکتورسازی دبل کرد

ترکیب تیم‌های فوتبال سپیدرود - تراکتورسازی


انتهای پیام/ 

بهبود شرایط سپیدورد در جدول لیگ هجدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار