چمن ورزشگاه تختی شهرستان جم با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ترمیم و بازسازی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پارس جنوبی، یکی از دغدغه‌های کادرفنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیدار‌های خانگی وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه تختی جم بوده است.

چمن ورزشگاه تختی جم ترمیم شد

چمن این ورزشگاه که فصل گذشته لیگ برتر جزوه بهترین چمن‌های لیگ برتر بود، از نیم فصل اول به دلیل شرایط آب و هوایی موجود در جم وضعیت نامناسبی پیدا کرد و به همین دلیل مسئولان باشگاه برای ترمیم آن اقدام کردند.

پس از برتری تیم تحت امر مهدی تارتار در دیدار مقابل استقلال خوزستان به همت بهرام رضاییان مدیرعامل و برخی دیگر از مسئولان باشگاه جم و همچنین برخی از مسئولان این شهرستان چمن ورزشگاه تختی مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت.

تلاش‌های صورت گرفته در این راستا به این شکل است که قسمت اعظمی از چمن ورزشگاه تختی به صورت کامل تعویض شود و برای دیدار‌های خانگی بعدی پارس جنوبی چمنی یکدست و هموار مورد استفاده قرار بگیرد.

چمن ورزشگاه تختی جم ترمیم شد

پارس جنوبی جم تا پایان لیگ هجدهم سه مسابقه خانگی دیگر مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران خواهد داشت که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این بازی‌ها دیگر شاهد چمن ناهموار در جم نخواهیم بود.


بیشتر بخوانید: 

خلاصه بازی استقلال و پارس‌جنوبی‌جم مورخ ۱ اسفند ۹۷ + فیلم

استقلال ۲ - پارس‌جنوبی‌جم ۰/ پیروزی شاگردان شفر در شب درخشش پاتوسی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار