سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم ما از نظر فنی و کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهد جزء تیم‌های خوب این فصل از رقابت‌های لیگ بوده است.

تارتار: از نظر فنی جزو تیم های خوب لیگ هستیم/قانون دست مسئولان پارس را بسته استمهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در  گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد تیمش تا به اینجای لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: تیم ما از نظر فنی و کیفیت فوتبالی که ارائه می دهد جزء تیم های خوب این فصل از رقابت ها بوده است. نکته ای که کارشناسان فوتبال کشورمان نیز به آن اذعان دارند.

او درمورد بد اقبالی های تیمش در چند بازی گذشته گفت: در طول این فصل در چند بازی واقعا بد شانسی آوردیم و می توانستیم امتیازهای بیشتری را جمع آوری کنیم و شرایط بهتری در جدول رده بندی تیم های لیگ داشته باشیم.

تارتار در مورد هدف گذاری که برای این مسابقات داشته اند و نتیجه ای که تا الان گرفته اند گفت: هدف گذاری باشگاه پارس جنوبی ماندن در لیگ برتر بوده و تا الان از هدفی که در ذهن داشته ایم جلوتر هستیم. اما کادر فنی و بازیکنان تیم از خود انتظار بیشتری داریم چون می دانیم که تیم خوبی هستیم. تلاش خودمان را می کنیم تا در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که چرا با اینکه جزو تیم های خوب لیگ هستند ولی هدفشان فقط ماندن در لیگ است گفت: چون تیم ما درگیر مشکلات مالی بسیاری است. تیم ما از سال گذشته 60 درصد بازیکنانش را از دست داده است. بودجه ی باشگاه برای این تیم لیگ برتری زیر 10 میلیارد است. باشگاه هایی که  می خواهند از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند با همین بوجه تیم خود را می بندند، اما کار یک تیم لیگ برتری با این مقدار پول برای رقابت با تیم های مدعی بسیار دشوار است. میزان قرارداد یک بازیکن از تیم های مدعی با کل قراداد های کادر فنی و بازیکنان ما برابری می کند. هدف گذاری باید منطقی باشد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که فصل قبل توانستند در لیگ رتبه خوب پنجم را کسب کنند و آیا در این فصل به سهمیه آسیا فکر نمی کنند گفت: اصلا ما  زیرساخت های لازم برای شرکت در بازی های آسیایی را نداریم. مشکلاتی که باشگاه ما با آن ها در گیر است باعث می شود شرایط برگزاری بازی آسیایی در شهر جم فراهم نباشد. با این شرایط امکان گرفتن مجوز وجود ندارد.

او درمود اینکه چرا تمرین هایشان را در تهران انجام می دهند گفت: به خاطر اینکه زیرساخت های شهر جم چندان مناسب نیست تمریناتمان را در تهران برگزار می کنیم. ما در جم زمین تمرین نداریم و فقط یک زمین داریم که بازی هایمان رادر آن برگزار می کنیم. اگر بخواهبم در آن زمین تمریناتمان را پیگیری کنیم باعث خراب شدندش می شود و دیگر بازی هایمان هم نمی توانیم آنجا برگزار کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه به فکر رفع مشکلات تیم هستند یا خیر گفت: مسئولان باشگاه پارس به فکر رفع مشکلات هستند اما ما یک تیم دولتی و وابسته به نفت هستیم و طبق قانون هیچ باشگاه دولتی نمی تواند برای تیم لیگ برتری خودش هزینه کند. ما باید به دنبال یک حامی مالی باشیم تا بتوانیم هزینه های تیم را تامین کنیم.


بیشتر بخوانید:

تارتار: تغییر ساعت نشست خبری را به من اطلاع نداده بودند

پارس‌جنوبی‌جم ۲ - صنعت‌نفت‌آبادان ۲ /گل‌های پرسپولیسی‌های سابق ناجی تارتار نشد

وینفرد شفر در آستانه اخراج از استقلال


انتهای پیام/

صحبت های تارتار در مورد شرایط باشگاه پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار