بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: امیدوارم با تیم کاتانیای ایتالیا برای مسابقات یورو لیگ در آینده به میدان بروم.

محمد مرادی بازیکن تیم ملی فو تبال ساحلی کشورمان که سال گذشته عنوان سفیر فو تبال ساحلی را از جامعه جهانی فوتبال ساحلی دریافت کرده بود در  گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در مورد انتقالش به تیم موج سواران نوشهر بیان کرد:  من سال گذشته با یکی در تیم‌های خوب ایران یعنی پارس جنوبی جم کار می‌کردیم که در نهایت توانستیم قهرمان لیگ شویم. اما امسال شرایط طوری نبود که در این تیم بمانم. البته من نیز قصد لژیونر شدن دارم، اما با موج سواران نوشهر به توافق رسیدم تا در این فصل در کنار آن‌ها بازی کنم.  

وی در ادامه در مورد احتمال لژیونر شدنش گفت: از آنجایی که آرزوی هر ورزشکاری لژیونر شدن است، امیدوارم با تیم کاتانیای ایتالیا برای مسابقات یورو لیگ در آینده به میدان بروم. امسال قصد ندارم به لیگ‌های حاشیه خلیج فارس بروم، بنابراین فعلا  بخاطر خانواده ام بازی در نوشهر را انتخاب کردم. برای تیم پارس جنوبی که بهترین‌ها را برای من رقم زدند، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و دست تک تک مردم بوشهر را می‌بوسم و از کارد فنی این تیم تشکر می‌کنم.

مرادی در انتها در مورد جدایی اش  از جمع جمی‌ها و کوچ سایر بازیکنان  از این تیم بیان کرد: در مورد خودم قسمت مالی مسئله چندان برایم اهمیت نداشت، همان طور که گفتم  در کنار خانواده بودن ارزش بیشتری داشت؛ بنابراین به تیم موج سواران نوشهر آمدم. در مورد سایر بازیکنان که جم را به مقصد تیم‌های دیگ ترک کردند اطلاعی ندارم. البته باید دانست که تیم پارس جنوبی سرمایه گذاری بسیار خوبی در رده‌های پایه و بزرگسالان کرده و از نظر بازیکن دچار کمبود نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی فوتبال ساحلی در اولین بازی دوستانه

بندرعباس میزبان بازی دوستانه ملی پوشان ساحلی

فوتبال ساحلی المپیکی می‌شود


انتهای پیام/

مصاحبه با محمد مرادی ملی پوش فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار