جامعه ورزش و جوانان استان بر نقش مهم و اثر گذار ورزشکاران و قهرمانان شاخص استان در این اقدام انسان دوستانه تا کید کرد.

نقش مهم و اثر گذار ورزشکاران و قهرمانان در کمک به سیل زدگان کشور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: کمک به مردمی که در شرایطی سختی به سر می‌برند و جان و مال و دارایی خود را از دست داده اند وظیفه انسانی هر یک از ما به عنوان یک فرد ایرانی و مسلمان است.

خلیلی با اشاره به شرایط دشوار این روز‌های سیل زدگان کشورمان گفت: مردم شریف ایران با کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هموطنان سیل زده نشان دادند که همواره با اتحاد و همبستگی ملی می‌توان مسائل و مشکلات را پشت سر گذاشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین ضمن تاکید بر لزوم مداوم و مستمر بودن این کمک‌ها افزود: مردم زنجان تا کنون در کمک به امور خیر خواهانه پیشقدم بوده اند و اکنون نیز در صحنه کمک به سیل زدگان کشورمان حضور پر رنگی داشته و بار دیگر شور و شعور حسینی را به زیبایی به نمایش گذاشتند.


خلیلی در ادامه به نقش مهم و اثر گذار ورزشکاران و قهرمانان شاخص استان در این اقدام انسان دوستانه اشاره کرد و گفت: جامعه ورزش و جوانان استان با حضور و کمک گسترده خود در این صحنه، آیین و فرهنگ اصیل پهلوانی و ایرانی را به تصویر کشیدند و الگوی مناسبی از یک قهرمان واقعی شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه به کمک‌های کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان اشاره کرد و گفت هر یک از کارکنان این اداره حداقل به مبلغ صد هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشته اند.
 
انتهای پیام/آ
 
 

کمک های مردمی به سیل زدگان کشور

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.