معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۶ قایقران زنجانی در اردو‌های تیم ملی در رشته‌های مختلف خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می‌کنند.

حضور ۶ قایقران زنجانی در اردوهای تیم ملیحمزه پور معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  گفت: اردو‌های تیم ملی قایقرانی در رشته‌های مختلف با حضور ملی پوشان زنجان در حال برگزاری است و در نخستین بخش اشکان صیادی سرمربی تیم ملی کانوپولوی مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی ملی پوشان را به اردوی گچساران (استان کهگیلویه و بویراحمد) دعوت کرده که در این بین نام میلاد جعفری از زنجان نیز به چشم می‌خورد. این اردو از ۱۸ فروردین آغاز شده و  تا ٢٨ فروردین ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در رشته پاراکانو نیز دور جدید تمرینات تیم ملی  کشورمان با حضور ۶ قایقران در دو بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود که رویا سلطانی از زنجان در بخش بانوان در بین نفرات دعوت شده به اردو حضور دارد. این اردو نیز جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو ۲۰۲۰ از ۱۸ فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز و تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بخش روئینگ مردان نیز امیر علی صالحی از زنجان در بین ۲۲ نفر از دعوت شدگان به اردو حضور دارد و در بخش بانوان نیز پریسا احمدی، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان در اردوی آمادگی تیم ملی که  در حال برگزاریست و  تا ٢٨ فروردین ادامه دارد، حضور دارند.
 
انتهای پیام/آ

 

حضور قایقران زنجانی در اردوهای تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.